CNKニュース

アクセスカウンタ

zoom RSS 熱砂を奔る風となれ!無名騎士藩国藩王杯・砂帆船最速王決定戦

<<   作成日時 : 2007/05/24 23:04   >>

ブログ気持玉 0 / トラックバック 0 / コメント 131

 アイドレスに参加中の皆様、お待たせいたしました!
 無名騎士藩国主催のお祭、NWFの新企画として、自由参加のゲームをご用意いたしました!
 その名も、

『熱砂を奔る風となれ!無名騎士藩国藩王杯・砂帆船最速王決定戦』ッッ!!

 略して、「砂帆船レース」!
 この企画は、個人着用アイドレスを用いた冒険(E05、および「風雲たけきの城」を参考に)イベントです。
 無名騎士藩国の砂漠に存在する環状流砂を舞台に、二人一組のペアを組んで砂帆船を操作。二つのチェックポイントを通過し、かつゴール前のラストスパートの判定で、最も高い評価を出せたペアが優勝チームとなります。
 また、エントリーとは別に観客席を設け、観客席での皆さんの声援を最後の判定に影響させていただきます。
 観客席はこちらです!
 優勝ペアには、優勝カップと共に写した記念写真(イラスト)と、黒曜をそれぞれ1機ずつプレゼント。
 また、ゲームの模様を実況中継(SS)し、CNKニュースで放送させていただきます。

 参加を希望される方は、下記のルールをご確認のうえ、書式に沿ってエントリーをお願いいたします。
 みなさん、奮ってご参加ください!

 「最速王」の称号を手にするのは、君だ!

/*/

 応募〆切:5月28日24時
 応募方法:この記事のコメント欄に返信願います。
 エントリー書式:

//(ここから)
チーム名:(チーム名をお書き下さい)
国民番号:PC名(○○@△△藩国):個人着用アイドレス
国民番号:PC名(○○@△△藩国):個人着用アイドレス

独自砂帆船の持込:Y/N
独自砂帆船のURL→(持込でYを選んだチームはURLを貼り付けてください。Nを選んだチームは空欄でお願いいたします)

/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
PC名(○○@チーム名)「」
PC名(○○@チーム名)「」
<ラストスパート時>
PC名(○○@チーム名)「」
PC名(○○@チーム名)「」
<優勝時>
PC名(○○@チーム名)「」
PC名(○○@チーム名)「」
<転覆時>
PC名(○○@チーム名)「」
PC名(○○@チーム名)「」
//(ここまで)


○ルール

1)エントリー

1−1:参加ペアについて
・老若男女問わず。藩国の違い、犬猫の垣根を越えてペアを組める。
・二重登録をしているPLは、どちらかの国のPCでしか参加できない。
・ターン6時点で着用している個人着用アイドレスを用いてエントリー。
・吏族テーブルボーナス、職業4の効果は無効。
・技、特殊の使用は不可。
・オーマネームのボーナスも使用不可。

1−2:独自砂帆船の持込
・参加ペアは、独自の砂帆船を製作し、それをレースに使用することが出来る。
・独自砂帆船を使用する場合、ペアの全能力に+1される。
・独自砂帆船を使用する場合は、砂帆船のイラストと設定文(いずれも簡単なものでOK)を用意し、エントリー時に申告する必要がある。


2)判定

2−1:判定方法
・判定は、チェックポイント2つ+ラストスパートで計3回。
・各チェックポイントでのリクエストに、ペアの総合能力+独自砂帆船ボーナスで応えていく。
・リクエストは???を含む3つの能力。それぞれで判定を行う。
・3回成功で大成功、2回成功で成功、1回成功で中間判定、成功無しは失敗。
・各チェックポイントで中間判定以下の結果となった場合、そのチームは転覆したとみなしてゲーム失格。以降の判定の対象外とする。

2−2:ラストスパート
・ラストスパートの判定方法は、各チェックポイントとは別の判定方法を用いる。
・リクエストされた能力の評価値の合計、および観客席での応援評価値を加え、ラストスパートに参加しているペアの中でもっとも高い評価を出しているチームが優勝。
・ラストスパート評価値トップが複数チームあった場合、運営側によるダイスロールを行い、最も大きな数値がでたチームの優勝とする。
・応援席での声援は、声援の数を純粋にリアルデータとして計算、評価値に直した上で、ラストスパート判定に用いる。


3)チェックポイントとラストスパートの詳細

3−1:第一関門・大砂丘
 無名騎士藩国に広がる砂漠には、天輪の塔を中心として、環状に循環する流砂が存在する。
 環状流砂と呼ばれるこの流砂は、時には穏やかに、時には大きなうねりを生み出しながら、絶えず続いていく。
 そしてその流れは、どんな障害によっても遮られることは、無い。
 例えそれが、巨大な砂丘であったとしても。

※斜面を逆向きに流れるぶっちゃけありえない流砂に乗って、巨大な砂丘を越えろ!
能力リクエスト:筋力 5:耐久 5:??? 5

3−2:第二関門・S字急流
 大砂丘を越えると、砂の流れが一気に激しく、波打つようなものとなった。
 木の葉のように翻弄される砂帆船。
 そして目の前には、左右を大きな砂の壁に挟まれた、狭いS字カーブが迫っているのだった。

※激しい流れを乗りこなしつつ、S字カーブを曲がりきれ!
能力リクエスト:敏捷 5:感覚 5:??? 5

3−3:ラストスパート・最後の直線
 幾つもの障害を乗り越え、最後の直線に入った勇者たち。
 観客席からは、彼らに向かって盛んに声援が飛ぶ。
 その声に応えるように、自らの持てる力を振り絞り、砂帆船はラストスパートをかける。
 チェッカーフラッグを受けるのは、誰だ。

※持てる最高の力を使って、最後の直線を駆け抜けろ!
能力リクエスト:外見:幸運:??? + 応援評価


4)罰則規定

4−1:失格対象
・エントリー書式の不備
・申告個人着用アイドレスの間違い
・ペアを組む相手の参加意志を確認しないままのエントリー行為

4−2:罰則
・失格対象はエントリーを認めず、判定の対象外とする。

テーマ

関連テーマ 一覧


月別リンク

ブログ気持玉

クリックして気持ちを伝えよう!
ログインしてクリックすれば、自分のブログへのリンクが付きます。
→ログインへ

コメント(131件)

内 容 ニックネーム/日時
エントリー
チーム名:Horned owl

PC名:3200624:Wish@越前藩国:東国人+犬士+ドラッガー+ドラッグマジシャン
PC名:3200643:夜薙当麻@越前藩国:東国人+サイボーグ+剣士+大剣士

独自砂帆船の持込:Y
http://www27.atwiki.jp/echizen/pages/75.html

/*/

一言RP:
<チェックポイント通過時>
Wish@Horned owl「ただ今チェックポイント通過。このまま進んでください!」
夜薙当麻@Horned owl「…ん、何位だ?」
<ラストスパート時>
Wish@Horned owl「後もう少し!疾く駆けよ!!」
夜薙当麻@Horned owl「クー・ド・バースト!」
<優勝時>
Wish@Horned owl「優勝しちゃったんですか?夢みたいです♪」
夜薙当麻@Horned owl「…予想GUYデス…」
<転覆時>
Wish@Horned owl「この状態では……復帰は無理ですね。リタイアします……」
夜薙当麻@Horned owl「予想通りだな…」
Wish@越前藩国
2007/05/25 23:43
エントリー

チーム名:しろ王妃万歳チーム、いやまてスイトピーズのほ(ry

0700165:ながみゆきと@ながみ藩国:南国人+学生+歩兵+戦車兵+吏族
0700193:比嘉劉輝@ながみ藩国:南国人+猫妖精+名パイロット+ホープ+参謀

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL→http://toyoasihara.hp.infoseek.co.jp/cgi-bin/idwiki/wiki.cgi?page=festa%5Fnameless
ながみゆきと@ながみ藩国
2007/05/26 12:25
続き
/*/

<チェックポイント通過時>
ながみゆきと@しろ王妃万歳チーム、いやまてスイトピーズのほ(ry「わははは、これがクイーンシロ熱砂仕様の力! お米の加護を無礼るな!」
比嘉劉輝@しろ王妃万歳チーム、いやまてスイトピーズのほ(ry「あ、どうしましょう、ビデオ録画予約するの忘れてました!今日は見たい映画があるのに!」

<ラストスパート時>
ながみゆきと@しろ王妃万歳チーム、いやまてスイトピーズのほ(ry「きちゃん、きちゃん、なんかマストが軋んでるっぺよ!? 大丈夫!? こんなに飛ばして大丈夫!?」
比嘉劉輝@しろ王妃万歳チーム、いやまてスイトピーズのほ(ry「えっと、えっと、サングラスを投げ捨てれば良いんでしたっけ!?」
ながみゆきと@ながみ藩国
2007/05/26 12:26
続き2

<優勝時>
ながみゆきと@しろ王妃万歳チーム、いやまてスイトピーズのほ(ry「え、これテレビに出るの? わーいしろさん見てるー!? ぶぼが(はしゃぎすぎて転倒、口に砂が入る)」
比嘉劉輝@しろ王妃万歳チーム、いやまてスイトピーズのほ(ry「えっと、その……け、計算通りです!(あたふた)」
<転覆時>
ながみゆきと@しろ王妃万歳チーム、いやまてスイトピーズのほ(ry「あぁっ、オラの、オラのクイーンシロ熱砂仕様がッ! ごいーん(マストが折れて来て頭に直撃)」
比嘉劉輝@しろ王妃万歳チーム、いやまてスイトピーズのほ(ry「だ、だから僕は藩王と参謀なんて偏ったコンビは嫌だったんだ……(砂まみれ)」
ながみゆきと@ながみ藩国
2007/05/26 12:26
チーム名:ガンパレードソックス

0200035:東西 天狐@akiharu国:南国人+学生+医師+風紀委員会
0200031:鴨瀬高次@akiharu国:南国人+猫妖精+歩兵+略奪系考古学者

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL→http://hpcgi2.nifty.com/fakeradio/bbs-i3/cbbs.cgi?mode=one&namber=162&type=14&space=15&no=0


/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
鴨瀬高次@ガンパレードソックス :「ふはは、これしきどうと言う事もないわ!我が望みはただ一揃いの靴下のみ!」
東西 天狐@ガンパレードソックス :「我が靴下は世界一ィィィィ!!!」
鴨瀬高次@akiharu国
2007/05/27 02:40
(続きです)
<ラストスパート時>
鴨瀬高次@ガンパレードソックス  :「くっ、ここでくじける訳には… ゾルゲ!今こそわれらの合わせ技見せる時!超級!・・・靴下大回てぇぇぇぇぇぇん!!!」
東西 天狐@ガンパレードソックス :「こんなこともあろうかとちゃんと用意して有る!さぁ、身に着けているものを爽やかに脱ぎ捨ててこのフリルつきのエプロンを!!Zさん、Wさん、E兄弟、力を貸してくれ!!!・・・覇王!靴下大回てぇぇぇぇぇぇん!!!」
鴨瀬高次@akiharu国
2007/05/27 02:41
(さらに続きです)
<優勝時>
東西 天狐@ガンパレードソックス :「お、お、おぶ、おぶ、オブシディアンさんの肉球触らせてください!!」
鴨瀬高次@ガンパレードソックス :「ふはは!遂にこの時が来た!GENZ王、その靴下戴きに参りましたぞ!」(即死フラグ
<転覆時>
東西 天狐@ガンパレードソックス :「船底より侵砂及び舵の破損。この船はもうダメだな・・・レースはここまでか。アイロンよ、提案だがここからは互いに単独行動でどうだ?いい加減貴様と同じ空間にじっとしているのも限界だ」
鴨瀬高次@ガンパレードソックス  :「ふむ、GENZ王のソックスを狙う崇高なるG計画もここまでか… そうだな、ゾルゲ。ここからは各個撃破で行くしかあるまい!」
鴨瀬高次@akiharu国
2007/05/27 02:41
チーム名:砂漠に咲く花
1700326:曲直瀬りま@FVB:東国人+犬妖精+忍者+バトルメード
1700339:きみこ@FVB:東国人+サイボーグ+剣士+宇宙軍
独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL→http://f14a.under.jp/id/data/IMG_000394.jpg
設定:艦名<デザート・ロータス>
 FVB地下造船廠でイベント83降伏勧告直後に建造された最初の艦であり、FVBとしては艦隊旗艦ゴーストドックに次ぐ2番艦となる。
 72門戦列艦として設計されたが、砲の小型化が間に合わず、現時点では艤装は乗員が所持する火力がすべてである。動力にはNEPシステムが採用されたがやはり小型化が(以下略)来客用布団のシーツを3枚貼り合わせた主帆が動力源となっており、風が吹く限り風の流れに従って無限の航続距離を誇る。

全長:3m(本体部分)
幅:3m(本体部分)
喫水:0m
乗員:2名(海兵隊1名乗船可)
主動力:NEP(願望)
搭載兵装:46センチ砲4門(希望)
     20センチ副砲68門(予定)
きみこ@FVB
2007/05/27 16:14
(続きです)
一言RP:
<チェックポイント通過時>
曲直瀬りま@砂漠に咲く花「どっちに流れてるのかなあ」
きみこ@砂漠に咲く花「侍魂でゴーゴー!」

<ラストスパート時>
曲直瀬りま@砂漠に咲く花「イチニサンシ・ニーニサン!イチニサンシ・ニーニサン!」
きみこ@砂漠に咲く花PC名「後ろからFVB自然薯が追いかけてくると思って突っ走れ〜!」

<優勝時>
曲直瀬りま@砂漠に咲く花「平常心の勝利です」
きみこ@砂漠に咲く花PC名「オウサマー! やりましたよ〜! 砂漠に花を咲かせました!」

<転覆時>
きみこ@砂漠に咲く花PC名「きゃああ底なしの流砂が〜」
曲直瀬りま@砂漠に咲く花「けんけーんっ! なんとかしてーっ」
きみこ@FVB
2007/05/27 16:15
チーム名:りゃくだつヤローねこチーム
0200032:忌闇装介@akiharu国:南国人+猫士+歩兵+略奪系考古学者
0200037:田中申@akiharu国:南国人+猫士+歩兵+略奪系考古学者

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURLhttp://hpcgi2.nifty.com/fakeradio/bbs-i3/cbbs.cgi?mode=one&namber=163&type=14&space=30&no=0

/*/
忌闇装介@akiharu国
2007/05/27 18:20
続きです。


一言RP
<チェックポイント通過時>
忌闇装介@りゃくだつヤローねこチーム :「ぬお!今なんか通り過ぎた気がするぞ!!」
田中申@りゃくだつヤローねこチーム :「あれ、僕、なにしてるんでしたっけ?」
<ラストスパート時>
忌闇装介@りゃくだつヤローねこチーム :「だふぁふぁふぁ!20機ターキッシュバンの怨念が!!俺を熱くする!!」
田中申@りゃくだつヤローねこチーム :「はい、どうぞ(水を渡す)」
<優勝時>
忌闇装介@りゃくだつヤローねこチーム :「うははは!黒曜はakiharu国の略奪系考古学者が頂いたぜー!!これで明日はホームランだ!!」
田中申@りゃくだつヤローねこチーム :「あれ、優勝ってなんですか?」
<転覆時>
忌闇装介@りゃくだつヤローねこチーム :「俺が死んでも怨念は消えない!!第二第三のターキッシュが……うごごごご」
田中申@りゃくだつヤローねこチーム :「楽しいですねー(ゴロゴロゴロ)」
忌闇装介@akiharu国
2007/05/27 18:20
チーム名:きなこもち
国民番号:みぽりん(みぽりん@神聖巫連盟):東国人+犬妖精+バトルメード+侍女
国民番号:藻女(藻女@神聖巫連盟):高位東国人+犬妖精+バトルメード+侍女

独自砂帆船の持込:N


一言RP:
<チェックポイント通過時>
みぽりん@きなこもち「姫様ー、チェックポイント通過ですう〜♪」
藻女@きなこもち「さっきのがチェックポイントだったんだ」
<ラストスパート時>
藻女@きなこもち「ここまで来たら後は前進あるのみです」
みぽりん@きなこもち「うわああ!!速いです〜!!」
<優勝時>
みぽりん@きなこもち「やったあ!!いちばんーー!!ぶい!」
藻女@きなこもち「えっ勝っちゃった?誰か事故を起こしちゃったの?」 」
<転覆時>
みぽりん@きなこもち「ふええええ〜〜、痛いですう〜〜(泣)」
藻女@きなこもち「うわぁ〜ん、砂が〜、流される〜」
藻女@神聖巫連盟
2007/05/27 20:42
国民番号忘れたので修正
チーム名:きなこもち
3600695:みぽりん(みぽりん@神聖巫連盟):東国人+犬妖精+バトルメード+侍女
3600689:藻女(藻女@神聖巫連盟):高位東国人+犬妖精+バトルメード+侍女

独自砂帆船の持込:N


一言RP:
<チェックポイント通過時>
みぽりん@きなこもち「姫様ー、チェックポイント通過ですう〜♪」
藻女@きなこもち「さっきのがチェックポイントだったんだ」
<ラストスパート時>
藻女@きなこもち「ここまで来たら後は前進あるのみです」
みぽりん@きなこもち「うわああ!!速いです〜!!」
<優勝時>
みぽりん@きなこもち「やったあ!!いちばんーー!!ぶい!」
藻女@きなこもち「えっ勝っちゃった?誰か事故を起こしちゃったの?」 」
<転覆時>
みぽりん@きなこもち「ふええええ〜〜、痛いですう〜〜(泣)」
藻女@きなこもち「うわぁ〜ん、砂が〜、流される〜」
藻女@神聖巫連盟
2007/05/27 20:44
チーム名:『砂の海でシンクロ』
2100406:榊遊@え〜藩国:北国人+犬妖精+歩兵+はぐれメード
2100413:九鬼保@え〜藩国:北国人+パイロット+整備士

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL→ http://lemon.candybox.to/marubee/bbsnote/bbsnote.cgi (No.131)
榊遊@え〜藩国
2007/05/27 23:20
続き

/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
榊遊@砂の海でシンクロ「船って砂の上って結構進めるものなんですのね(微笑)」
九鬼保@砂の海でシンクロ「ぬ・・・通過できたのか?」
<ラストスパート時>
榊遊@砂の海でシンクロ「ここまで来られるならやっぱり地鶏神様の像があった方が良かったでしょうか?」
九鬼保@砂の海でシンクロ「ら、ラストスパロー?最後のミサイルだな!」
<優勝時>
榊遊@砂の海でシンクロ「あらあらあら・・・(微笑)」
九鬼保@砂の海でシンクロ「か、勝ってしまったのか?え?どっきり?」
<転覆時>
榊遊@砂の海でシンクロ「流れるプールってこんな感じなのでしょうか?(微笑みながら流されていく・・・)」
九鬼保@砂の海でシンクロ「仕方ない!こうなったらシンクロだ!」
榊遊@え〜藩国
2007/05/27 23:21
エントリー
チーム『辺境猫』

3000572:双海環@芥辺境藩国:西国人+パイロット+ドラッガー+入院患者
3000581:海堂玲@芥辺境藩国:西国人+パイロット+ドラッガー+入院患者

独自砂帆船の持込:N

/*/

一言RP
<チェックポイント通過時>
双海環@辺境猫「よーし、行け行けー!」
海堂玲@辺境猫「やったー! 入院患者でもここまで、来れたよ」

<ラストスパート時>
双海環@辺境猫「では、ここでドーピングを・・・」
海堂玲@辺境猫「こら! それ、禁止だから!」

<優勝時>
双海環@辺境猫「吏族だか・・・じゃない、護民官だからね!(と、Vサイン)」
海堂玲@辺境猫「やったね!」

<転覆時>
双海環@辺境猫「きゅー(目を回している)」
海堂玲@辺境猫「やはり、入院患者ではここまでかぁ」
双海環@芥辺境藩国
2007/05/27 23:44
//(ここから)
チーム名:「白にして美少年好き」
国民番号:1800040 PC名:ソーニャ・モウン艦氏族・デモストレータ@詩歌藩国 個人着用アイドレス:北国人+犬妖精+整備士+バトルメード
国民番号:1800615PC名:都築つらね@詩歌藩国 個人着用アイドレス:北国人+バトルメード+魔法使い+風を追う者

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL:
一枚目:http://blog103.fc2.com/s/soniaidress/file/hune.jpg
二枚目:http://blog103.fc2.com/s/soniaidress/file/sand_bisyounen.gif

船名「美少年命号」
何の変哲もないただの帆船ではあるが、帆に描かれたハートの上に「美少年命」という文字。それがこの船を恐ろしく特徴づけていた。都築つらねはこれを見た瞬間「うわぁ、組む相手間違えちゃったかも………」と呟いたとか。

ソーニャ@詩歌藩国
2007/05/27 23:52
/*/

一言RP:
<チェックポイント通過時>
ソーニャ@白にして美少年好き「チェック通過、流砂も恒星風も私の手にかかれば雑作もないわ!」
都築つらね@白にして美少年好き「たーのもしいですねえ。さ、いっちょう次の山も飛び越えますか!」
<ラストスパート時>
都築つらね@白にして美少年好き「順風満帆!ソーニャさん、美少年はゴールにいる!!(ターボ点火)」
ソーニャ@白にして美少年好き「う、うふ、うふふふふふふふ!上等!今のアタシなら光速だって超えてみせるわ!!」
ソーニャ@詩歌藩国
2007/05/27 23:53
<優勝時>
ソーニャ@白にして美少年好き「勝った、美少年は?美少年はドコ!?」
都築つらね@白にして美少年好き「(黒曜に早速「びしょーねん」とマスキングし始める人。)いや、冗談ですってソーニャさんほんとに、ね、nくぁwせdrftgyふじこlp;@:!!」
<転覆時>
都築つらね@白にして美少年好き「砂風呂ー・・・って熱さじゃねえ、あっつう!たすけえーえぇぇぇ...(流砂に乗ってフェードアウト))」
ソーニャ@白にして美少年好き「ああ、美少年への夢が…………ってか熱!熱い!!都築さん絶技!絶技!死ぬぅぅぅぅ!!(同じく流砂にのってフェードアウト)」
ソーニャ@詩歌藩国
2007/05/27 23:53
エントリー

チーム名:和を志して明日を見る
0200034:阪明日見@akiharu国:南国人+学生+医師+風紀委員会
0200038:和志@akiharu国:南国人+パイロット+ドラッグマジシャン+超薬戦獣

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL→http://hpcgi2.nifty.com/fakeradio/bbs-i3/cbbs.cgi?mode=one&namber=164&type=14&space=45&no=0

/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
和志@和を志して明日を見る :「さすがっす阪さん!専用機だけあってうまく乗りこなしてるっすね!・・・木綿から絹ごしにした甲斐があったっす(ボソ」
阪明日見@和を志して明日を見る:「ありがとう、和志さん。貴方の改造もうまくいってるようだわ!でも昨日の冷奴バーは微妙だったわ!」
阪明日見@akiharu国
2007/05/28 00:01
続き


<ラストスパート時>
阪明日見@和を志して明日を見る :「いっけぇぇ!!伊達にソックスハンターと戦ってきてないわよっ!!」
和志@和を志して明日を見る : 「いざとなったら阪さんを投げてゴールで・・・あ、いや、そう!僕も伊達にターキッシュ乗りじゃないとこ見せるっす!!」

<優勝時>
和志@和を志して明日を見る :「阪さん・・・僕・・・ちょっと酔いましたっす・・・うぅ・・・そういえばソックスハンターは?」
阪明日見@和を志して明日を見る :「ゾルゲとアイロンの姿が見えない…、奴らハントをするつもりね。なんとしても阻止しなくては。行きましょう、和志さん!専用機の力はこんなものではないのよ!」

<転覆時>
和志@和を志して明日を見る : 「あぁ・・・ターッキッシュ1号機たち(前回全壊)の姿がみえてきたっす・・・ごふぅ」
阪明日見@和を志して明日を見る :「くっ、こうなったら単独でソックスハンターたちを追ってやる!待っていろ、ゾルゲ、アイロン!」
阪明日見@akiharu国
2007/05/28 00:02
エントリー

チーム名:影☆法☆師
1100235:睦月@玄霧藩国:森国人+理力使い+幻影使い+優しい死神
1100238:越智大治郎@玄霧藩国:森国人+理力使い+幻影使い+優しい死神

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL:http://bbs11.fc2.com/bbs/img/_235000/234966/full/234966_1180275576.gif

続きます.
越智大治郎@玄霧藩国
2007/05/28 16:09
続き.

/*/

一言RP:
<チェックポイント通過時>
睦月@影☆法☆師「ふふふ、この船は影やんの思い(事後承諾)を乗せて走ってるんだ。こんな所では止まれないぜ!」
越智大治郎@影☆法☆師「ああ,止まらないぜ!!摩擦とかそんな物理現象ではこの思いは止まらない!!」
<ラストスパート時>
睦月@影☆法☆師「見える、僕にもゴールが見えるよ!!!???(クツシタの臭いにやられている顔」
越智大治郎@影☆法☆師「聞こえる!!くつしたの声が!!!」
<優勝時>
睦月@影☆法☆師「影やん、俺たち勝ったドーーーーーーーーーー!!!」
越智大治郎@影☆法☆師「勝ってイイノカヨ」
<転覆時>
睦月@影☆法☆師「うひ、ウヒヒヒヒ費くぁwせdrftgyふじこlp」
越智大治郎@影☆法☆師「くっさ…」


以上です.
越智大治郎@玄霧藩国
2007/05/28 16:10
参加させてください〜

チーム名:飛び出せ☆鍋っ子!
0500125:まき@鍋の国:南国人+学生+舞踏子+元気な舞踏子
0500127:鍋村 藤崎@鍋の国:南国人+医師+ドラッカー+名医

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL→http://www4.rocketbbs.com/741/bbs.cgi?id=nabetom&mode=res&no=825

続きます
鍋村 藤崎@鍋の国
2007/05/28 21:02
続きです

一言RP:
<チェックポイント通過時>
まき@飛び出せ☆鍋っ子!「ふっふっふ、黒曜はもらったァ〜!」
鍋村 藤崎@飛び出せ☆鍋っ子!「いよっしゃー!楽勝楽勝〜」
<ラストスパート時>
まき@飛び出せ☆鍋っ子!「いっけぇ!ここでぶっ壊れても…!いやゴールまではがんばれッ!」
鍋村 藤崎@飛び出せ☆鍋っ子!「ここを乗り切れば黒曜が・・・!!」
<優勝時>
まき@飛び出せ☆鍋っ子!「わーん、うれしいよぉ黒曜だよぉ!(これは使わずに観賞用に飾るのだ フフフ)」
鍋村 藤崎@飛び出せ☆鍋っ子!「やったよまきさん!!黒曜ゲットだよ!!帰ったら国を挙げて凱旋鍋しよう!!」
<転覆時>
まき@飛び出せ☆鍋っ子!「ぶぅはっ!砂が、砂がぁ〜ゲフゲフっ なんにも見えないよっ!…あれ?」
鍋村 藤崎@飛び出せ☆鍋っ子!「(まきさんを庇いつつ)うわ〜〜ここまでか〜〜黒曜はもらえなかったけどこれはこれで・・・(役得)」

以上です。よろしくお願いします。
鍋村 藤崎@鍋の国
2007/05/28 21:03
エントリー

チーム名:モンキーレンチ

1100256:hako@玄霧藩国:森国人・医者・整備士・名医
3300652:冴月@無名騎士藩国:西国人・猫妖精・整備士・名整備士

独自砂帆船の持込:Y
http://even.easter.ne.jp/race.html
高速艇『Just A Banana』号 (※URLはチーム結成と出場までの経緯込み)

一言RP:
<チェックポイント通過時>
hako@モンキーレンチ「フワフー!冴月さん、順調快調れっつごーですっ」
冴月@モンキーレンチ「にゃふふ・・・ここでもまた、2007ある機能のうち20個もの機能が役にたったにゃ。完璧!完璧にゃ!む。なんかどこのものとも知れぬネジが・・・(汗」
<ラストスパート時>
hako@モンキーレンチ「……来た………!!今こそ例の装置を……!」
冴月@モンキーレンチ「応にゃ!発動装置は!アクセルペダルを!ぶち砕く!!(ベキィ)も、もげたにゃあああああ!?でもスイッチは入ったにゃああああああああ!???!!」
hako@玄霧藩国
2007/05/28 21:12
(続き)
<優勝時>
hako@モンキーレンチ「うはぁ……ホントですか!?夢じゃないですよね、えーと、ここはひとつ、ぎゅー(錯乱中)」

冴月@モンキーレンチ「ふ・・ふふふ・・・と、当然にゃ・・・フグウ(全身にニトロダッシュでボロボロ」
<転覆時>
hako@モンキーレンチ「うっひゃぁああいいっ!……ある意味美味しいと思ってしまうこの本能ォーっ!!(バナナ諸ともひっくり転げる)」

冴月@モンキーレンチ「落ち着くにゃ!hakoさん!!こんなときのための1081番目の機能!スイッチ・・・・・・・・えーと・・・・・・・どれだっけにゃあああああああああああああああ?!」(ズブズブズブ

以上です。よろしくお願いします!
hako@玄霧藩国
2007/05/28 21:14
エントリー

チーム名:嫉妬団
1800343:鈴藤 瑞樹@詩歌藩国:北国人+犬妖精+銃士隊+竜士隊
1800353:伊能 誠人@詩歌藩国:北国人+犬妖精+銃士隊+竜士隊

独自砂帆船の持込:Y
http://ameblo.jp/siika-kouhou/entry-10034984362.html

続きます

鈴藤 瑞樹@詩歌藩国
2007/05/28 22:19
続きです

一言RP:
<チェックポイント通過時>
鈴藤 瑞樹@嫉妬団「フゥ、妨害用のバナナの皮積んどいてよかったぜ……!」
伊能 誠人@嫉妬団「よしっ、ここまでは予定通りだ。このまま一気に行くぞ!」

<ラストスパート時>
鈴藤 瑞樹@嫉妬団「幸せ壊したるんじゃーーー!!」
伊能 誠人@嫉妬団「ここが勝負どころだ!残りの妨害グッズ全部一気に使ってやる!!」

<優勝時>
鈴藤 瑞樹@嫉妬団「優勝できたのも、すべてしっと神のおかげです。中継を見ているそこのキミ!入団を待っているぞ!!」
伊能 誠人@嫉妬団「やったぞ鈴藤!これで我ら嫉妬団にも念願のロボ(黒曜)が!!」

<転覆時>
鈴藤 瑞樹@嫉妬団「くそっ、アベックどもめ……!!」
伊能 誠人@嫉妬団「馬鹿な、私の設計は完璧なはず…。転覆なんてあーりーえーなーーぃーー……」(砂に埋もれていく)
鈴藤 瑞樹@詩歌藩国
2007/05/28 22:20
エントリーいたします。

チーム名:19(イッキュー)
0300048:一井号太@FEG:西国人+サイボーグ+ドラッカー+ウォードレスダンサー
0300066:九角アスラ@FEG:西国人+猫妖精+パイロット

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL→http://tkt.lix.jp/wforum3/wforum.cgi?no=1578&reno=1566&oya=1566&mode=msgview&page=0

/*/

一言RP:
<チェックポイント通過時>
一井号太@19 「てか、ここはどこだ?(地図逆さま)」
九角アスラ@19「うおおい もうとっくに通過してるよ!」
<ラストスパート時>
一井号太@19 「暑いよう、早くうちに帰りたいよう」
九角アスラ@19「いや最後だしここは頑張ろうよ」

(続く)
九角アスラ@FEG
2007/05/28 22:49
(続き)

<優勝時>
一井号太@19 「素子さ〜ん、俺、やったよぉ〜!!」
九角アスラ@19「まあ 当然って言えば当然か」
<転覆時>
一井号太@19 「ああ、サイボーグ関節の隅々まで砂が・・・」
九角アスラ@19「砂風呂じゃねー」

以上、よろしくお願いします。
九角アスラ@FEG
2007/05/28 22:50
イェァ!カチコミに来たぜっ!!

エントリー

チーム名:突撃!隣の猛レース

1100230:玄霧@玄霧藩国:森国人・医者・整備士・名医
1100248:イク@玄霧藩国:森国人・医者・整備士・名医+着ぐるみ(笑)

独自砂帆船の持込:Y
http://bbs11.fc2.com/bbs/img/_235000/234966/full/234966_1180360502.gif
藩国秘密兵器零零號〜帆船は漢の浪漫と成り得るのか〜

※設定文
玄霧藩国で密かに製造されていた帆船。アプロー時代の産物らしいが詳細は不明。
謎の装置が一杯付いてるらしいけど使うと失格になるんで泣く泣く封印してるらしい。
最高時速:ぶっとぶくらいすごい
最大積載量:のるだけのる
瞬間加速力:いっしゅんできえる
原材料:龍木
といったメモがあるが、信じちゃいけない信じられない。
なお、最後の龍木は「流木」の誤植だと思われている
玄霧@玄霧藩国
2007/05/28 23:03
エントリーさせて頂きます。

//(ここから)

チーム名:チームポテイパドッグ
1300270:竿崎 裕樹@よんた藩国:北国人+歩兵+パイロット+偵察兵
1300278:雷羅 来@よんた藩国:北国人+犬妖精+整備士+犬

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL→http://saosakihiroki56.at.webry.info/200705/article_6.html

/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
雷羅 来@チームポテイパドッグ「おお、流砂や!雪崩とはやっぱちゃうんやなぁ。(ちらりと相方見て)…突き落としたら、ウケるやろか?」
竿崎 裕樹@チームポテイパドッグ「………う、ウケませんって! テレビで恥さらしたくないですよ僕はー!(目を輝かせる相方に怯えながら)」

(続きます)
竿崎 裕樹@よんた藩国
2007/05/28 23:07
エントリーです。

チーム名:グローリーオブぽち
2900542:になし@になし藩国:はてない国人+忍者+理力使い+理力建築士
2900549:Areb@になし藩国):はてない国人+犬妖精+剣士+騎士

独自砂帆船の持込:N
独自砂帆船のURL→

/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
になし@「ここで折り返しか、まだまだ行くぞ!」
Areb@「りょーかい、はんおー様、めいっぱい行くよー」
<ラストスパート時>
になし@「なんぴとたりともっ! 余の前は走らせんっ!」
Areb@「ここが、力の、振り絞る時っ」
<優勝時>
になし@「(お姉さま、見てますかー! やりましたー!)」
Areb@「文句なし、ぶいっ」
<転覆時>
になし@「きゅう……」
Areb@「ちょっと、はんおー様、おーきーて、おきろー!蹴るぞーー!!」
になし@になし藩国
2007/05/28 23:13
上記の続き。しかし重いねぇ

一言RP:
<スタート時>(勝手に追加してみる)
玄霧@突撃以下略「オレの能力は何でも早くすることがでっきまぁーって、え、技とかなし?きいてねぇー!」
イク@突撃以下略「イシシシシシ!」

<チェックポイント通過時>
玄霧@突撃以下略「フフフ、順調順調ゥ!もっと速く!ハリィハリィ!!」
イク@突撃以下略「イシシシシシシ!>謎の装置スイッチON」

<ラストスパート時>
玄霧@突撃以下略「そういえばさっきスイッチ押してたな。封印シール付いてなかっただろうね?いやまぁそんなのはどうでもいいのだ。ラストスパートだぞ!ファンタスティーック!!!」(この間約5秒)
イク@突撃以下略「キシシ☆」

さらにつづく
玄霧@玄霧藩国
2007/05/28 23:16
続きの続き。

<優勝時>
玄霧@突撃以下略「やはり最速王の称号は俺のものに・・・アァ・・・スバラシィィィ!!」
イク@突撃以下略「くぁあああ!!!!勝利!!!これで冴月にゃんこのヒゲが抜ける!!」

<転倒時>
玄霧@突撃以下略「オレが遅いだとっ!?ッてこの場合は違うかっがはぁー!」(口に砂が入ったらしい)
イク@突撃以下略「ニギャーーーーーー!!(素」
玄霧@玄霧藩国
2007/05/28 23:21
あ、すいません一言RP書式ミスしてしまいましたっ!(汗
申し訳ありません、一言RPだけ貼りなおします。

/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
になし@グローリーオブぽち「ここで折り返しか、まだまだ行くぞ!」
Areb@グローリーオブぽち「りょーかい、はんおー様、めいっぱい行くよー」
<ラストスパート時>
になし@グローリーオブぽち「なんぴとたりともっ! 余の前は走らせんっ!」
Areb@グローリーオブぽち「ここが、力の、振り絞る時っ」
<優勝時>
になし@グローリーオブぽち「(お姉さま、見てますかー! やりましたー!)」
Areb@グローリーオブぽち「文句なし、ぶいっ」
<転覆時>
になし@グローリーオブぽち「きゅう……」
Areb@グローリーオブぽち「ちょっと、はんおー様、おーきーて、おきろー!蹴るぞーー!!」
になし@になし藩国
2007/05/28 23:22
エントリーさせて頂きます。

//(ここから)

チーム名:チームポテイパドッグ
1300270:竿崎 裕樹@よんた藩国:北国人+歩兵+パイロット+偵察兵
1300278:雷羅 来@よんた藩国:北国人+犬妖精+整備士+犬

独自砂帆船の持込:Y
独自砂帆船のURL→http://saosakihiroki56.at.webry.info/200705/article_6.html

/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
雷羅 来@チームポテイパドッグ「おお、流砂や!雪崩とはやっぱちゃうんやなぁ。(ちらりと相方見て)…突き落としたら、ウケるやろか?」
竿崎 裕樹@チームポテイパドッグ「………う、ウケませんって! テレビで恥さらしたくないですよ僕はー!(目を輝かせる相方に怯えながら)」

(続きます)
竿崎 裕樹@よんた藩国
2007/05/28 23:40
※ナニワアームズ商藩国は藩王死亡中のため現在、藩国滅亡中でございます。
参加不可でしたらエントリーはなかった事にしていただいて構いません。

○エントリー
チーム名:ふっかつのじゅもんチーム
1500295:乃亜I型@ナニワアームズ商藩国:西国人+サイボーグ+歩兵+偵察兵
1500299:猫屋敷兄猫@ナニワアームズ商藩国:西国人+パイロット+名パイロット+ホープ

○独自砂帆船の持込:Yes
船名:儲け丸
http://bbs.j-banana.net/bf4/gazou.cgi?room=5963&no=201
>設定文
砂の上を走らないといけないので、風を掴むのが上手い。
緊急脱出用のジェット・ブースター装備。
帆に浮かぶは藩国のエンブレム。
船体の横にナニワの文字、宣伝を忘れない商魂たくましさ。

<続きまする〜
猫屋敷兄猫@ナニワアームズ商藩国
2007/05/28 23:42
※ナニワアームズ商藩国は藩王死亡中のため現在、藩国滅亡中でございます。
参加不可でしたらエントリーはなかった事にしていただいて構いません。

○エントリー
チーム名:ふっかつのじゅもんチーム
1500295:乃亜I型@ナニワアームズ商藩国:西国人+サイボーグ+歩兵+偵察兵
1500299:猫屋敷兄猫@ナニワアームズ商藩国:西国人+パイロット+名パイロット+ホープ+参謀

○独自砂帆船の持込:Yes
船名:儲け丸
http://bbs.j-banana.net/bf4/gazou.cgi?room=5963&no=201
>設定文
砂の上を走らないといけないので、風を掴むのが上手い。
緊急脱出用のジェット・ブースター装備。
帆に浮かぶは藩国のエンブレム。
船体の横にナニワの文字、宣伝を忘れない商魂たくましさ。

<続きま〜す
猫屋敷兄猫@ナニワアームズ商藩国
2007/05/28 23:42
(続きです)

<ラストスパート時>
雷羅 来@チームポテイパドッグ「おっしゃ、ゴール見えたで。ボケはいらん。ひたすらつっこめー!」
竿崎 裕樹@チームポテイパドッグ「らじゃ! 伊達にスピード違反で4回も捕まってません! GOGOGO!」
<優勝時>
竿崎 裕樹@チームポテイパドッグ「おおう…やりましたね。来さんと、皆さんのお蔭です。黒耀かぁ…黒耀…いやったぁ…」
雷羅 来@チームポテイパドッグ「か…勝ったんか? …こ、これでついに黒曜が…、自前I=Dがああぁぁ…(涙)」
<転覆時>
竿崎 裕樹@チーム名「あ。重心がずれ…って重力が! 重力が襲ってく…ふぎゃー!」
雷羅 来@チームイーティング「く…不覚。ろくに笑いもとらんと脱落やなんて……ガクッ」

//(ここまで)

以上です。よろしくお願いいたします。
竿崎 裕樹@よんた藩国
2007/05/28 23:42
<続きデスる〜

○<チェックポイント通過時>
乃亜T型@ふっかつのじゅもん「とりあえず第一目標突破、だな」
猫屋敷兄猫@ふっかつのじゅもんチーム「うぃ。通過、通過〜。」

○<ラストスパート時>
乃亜T型@ふっかつのじゅもん「ここからが勝負!」
猫屋敷兄猫@ふっかつのじゅもんチーム「全力全開ぃ!キュピリピ―~(−~−)~―ン」

○<優勝時>
乃亜T型@ふっかつのじゅもん「砂漠の民が、風ある砂の海で負ける訳がない。」
猫屋敷兄猫@ふっかつのじゅもんチーム「この喜びよ〜!風に乗って藩王の下へ〜。」

○<転覆時>
乃亜T型@ふっかつのじゅもん「うをわぁあ!!?(頭から突っ込む)  ・・・・・・みー。」
猫屋敷兄猫@ふっかつのじゅもんチーム「あ、あいるびーばぁぁぁっく…。(親指を立てながら沈む)」
猫屋敷兄猫@ナニワアームズ商藩国
2007/05/28 23:43
スイマセン。
2つ目の記事なんですが、職業4の参謀つきで書き込みされています。
(送信途中で中止をしたのですが、何故か…反映されました。)
なので、エントリーは1つ目の書き込みと3つ目の書き込みで。
よろしくお願いいたします。
猫屋敷兄猫@ナニワアームズ商藩国
2007/05/28 23:53
エントリーします

エントリー
チーム名:大穴秘書官チーム
PC名:1400287:南天@後ほねっこ男爵領:高位北国人+整備士+パイロット+名パイロット
PC名:2700526:つきやま まつり@ヲチ藩国:北国人+犬+犬妖精+歩兵

独自砂帆船の持込:Y
http://wochi.one.on.etr.ac/hiki/?%BA%BD%C8%C1%C1%A5%A5%EC%A1%BC%A5%B9%CD%D1

つづきます
つきやま まつり@ヲチ藩国
2007/05/28 23:56
エントリ続き

/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
南天@大穴秘書官チーム「おし、こっからまくるぞっ、ツッキー、それとも つきやまっち?(嫌がらせ)」
つきやままつり@大穴秘書官チーム「抜けたー この調子でいきましょー」
<ラストスパート時>
南天@大穴秘書官チーム「駆け抜けろ!えーと、そう言えば船の名前、付け忘れてない?」
つきやままつり@大穴秘書官チーム「も、もーちょっとでゴール、で、すよー。え、船の名前は赤にしてつぶつぶ号ですよね?」
<優勝時>
南天@大穴秘書官チーム「おっしゃー、見たか秘書官の実力をっ」
つきやままつり@大穴秘書官チーム「や、やりましたよーー! みんなーー(手をぶんぶん振る)」
<転覆時>
南天@大穴秘書官チーム「いやーん、見ちゃいやーん」
つきやままつり@大穴秘書官チーム「きゃーん ぷ、ぷふぇっぷ 砂が、耳に……」
つきやま まつり@ヲチ藩国
2007/05/28 23:57
 犬猫の垣根を越え、俺ら、参上!!! 名整備士と名パイロットに操れぬ機体無し。

チーム名:わんにゃん台風
2200418:S×H@ビギナーズ王国:北国人+整備士+テストパイロット+名整備士
1600319:刻生・F・悠也@フィーブル藩国:西国人+整備士+パイロット+名パイロット

独自砂帆船の持込:N

一言RP
<チェックポイント通過時>
刻生・F・悠也@わんにゃん台風 :「まずはひとつ! まだまだ行くぜ、S×Hさん!」
S×H@ わんにゃん台風:「おお!犬と猫が協力すると通常の3倍以上の力が出ることを見せてやりましょう!、刻生さん」


刻生・F・悠也@フィーブル藩国
2007/05/29 00:01
エントリー
チーム名:暁の剣王チーム
PC名:3800697:しらいし裕@暁の円卓国:東国人+大剣士+ドラゴンスレイヤー+王
PC名:3800262:風杜神奈@暁の円卓国:東国人+大剣士+ドラゴンスレイヤー+剣

独自砂帆船の持込:N
風杜神奈@暁の円卓国
2007/05/29 00:01
<ラストスパート時>
S×H@わんにゃん台風:「ゴール見えた〜。一気に行くワン!!」
刻生・F・悠也@わんにゃん台風:「えーと、俺もにゃん、て言うべきかな・・・。って、ゴール? にゃ、にゃんと!」

<優勝時>
刻生・F・悠也@わんにゃん台風:「次は根源種族と組むかね。勿論、絶技は使用禁止するがなっ! 勿論、パートナーはあの子。って、恥ずかしいっ」
S×H@わんにゃん台風:「ひどい、俺とのことは遊びだったのっ」(笑顔で腕にひしと抱きつく)

<転覆時>
S×H@ わんにゃん台風:「う〜ん。やっぱり女の子とのコンビがよかったなぁ…」
刻生・F・悠也@わんにゃん台風:「いや、バトルメードガイと言うべきじゃないのかな? お国柄的に」
S×H@わんにゃん台風:「ガイはいやあぁぁぁ」
刻生・F・悠也@フィーブル藩国
2007/05/29 00:01
 24時をエントリー締め切りとしていましたが、書き込みが難しい状態になっていますので、締め切りを24:30まで延長いたします。
 まだまだ参加できます。慌てずに、エントリーを行ってくださーい!
どい@無名騎士藩国
2007/05/29 00:03
では、落ち着いて再度申請させてもらいます。

チーム名:暁の剣王チーム
PC名:3800697:しらいし裕@暁の円卓国:東国人+大剣士+ドラゴンスレイヤー+王
PC名:3800262:風杜神奈@暁の円卓国:東国人+大剣士+ドラゴンスレイヤー+剣

独自砂帆船の持込:N

<チェックポイント通過時>
しらいし裕@暁の剣王「おお!なんかよくわからんが上手くいってるのかコレ?」
風杜神奈@暁の剣王「……うん、大丈夫」
<ラストスパート時>
しらいし裕@暁の剣王「よし!なんか勢いで最後まで来てしまったが、そのまま勢いでいってしまえー!」
風杜神奈@暁の剣王「……一気に行くよ!」
<優勝時>
しらいし裕@暁の剣王「えーと…ここは空気読んで適当なところで沈んでおくべきだったんじゃないか?」
風杜神奈@暁の剣王「……そんなこと言わないで、タイミングが悪いのはいつものこと。」
<転覆時>
しらいし裕@暁の剣王「…まぁこれも運命さな(そのまま埋もれていく)」
風杜神奈@暁の剣王「……馬鹿……」
//
風杜神奈@暁の円卓国
2007/05/29 00:24
チーム名:世界きのこ
1000229:悪童屋@世界忍者藩国:森国人+医師+整備士+テストパイロット
2600509:モモ@たけきの藩国:東国人+忍者+理力使い+世界忍者

独自砂帆船の持込:N

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
悪童屋@世界きのこ「よっし!」(ガッツポーズしながら)
モモ@世界きのこ「いい感じですね!」
<ラストスパート時>
悪童屋@世界きのこ「1番以外意味はねぇ!!行け!!」
モモ@世界きのこ「うふふ、捕まえてご覧なさい!」(*PCは中年男です)
<優勝時>
悪童屋@世界きのこ「「よし、俺たちの勝利だ!」
モモ@世界きのこ「がはは、当然の結果です。」
<転覆時>
モモ@世界きのこ「派手に、散り際はせめて派手に!ポチッとな」(自爆)
悪童屋@世界きのこ「何!?自爆装置って!?聞いてないよ!!」(自爆に巻き込まれ)
モモ@たけきの藩国
2007/05/29 00:24
皆様、有難うございます。
この書き込みを持って、エントリーを締め切らせていただきます。
以後の発表をお待ちください。
どい@無名騎士藩国
2007/05/29 00:42
チーム名:ツッコミ護民官と褌参謀
2600497:志水高末@たけきの藩国:東国人+忍者+理力使い+世界忍者
2600510:こんこ@たけきの藩国:東国人+剣士+サイボーグ+拳法家

独自砂帆船の持込:N
独自砂帆船のURL

/*/

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
志水高末@ツッコミ護民官と褌参謀「(風にはためく褌。ちょーチラリズム)」
こんこ@ツッコミ護民官と褌参謀「Σ摂政!あかんですって少しは隠しましょって」
<ラストスパート時>
志水高末@ツッコミ護民官と褌参謀「ふはっはは!! こんこ見ろ!人がゴミ(風の)ようにすっ飛んでいくぞ!!」
こんこ@ツッコミ護民官と褌参謀「・・・・・あぁもう諦めましたから。こうなりゃ勝ちましょ」
志水高末@たけきの藩国
2007/05/29 00:51
<優勝時>
志水高末@ツッコミ護民官と褌参謀「・・・・・・・・・・・・(もはや生ゴミのようだ)」
こんこ@ツッコミ護民官と褌参謀「・・・・・(なるべく周りに見つからないように物陰に持っていく)」
<転覆時>
志水高末@ツッコミ護民官と褌参謀「あっつ!! 砂熱!!」
こんこ@ツッコミ護民官と褌参謀「・・・・・(頭から砂に突き刺さっている)」
//(ここまで)
志水高末@たけきの藩国
2007/05/29 00:52
あが
申し訳ない 締め切り見逃しとりましたorz
志水高末@たけきの藩国
2007/05/29 00:53

チーム名:たけきの騎士チーム
2600496:たけきのこ@たけきの藩国:東国人+剣士+サイボーグ+騎士
2600502:化野‘IMAP’忌々@たけきの藩国:東国人+剣士+サイボーグ+騎士

独自砂帆船の持込:N

一言RP:(実況中継に使われる可能性あり。使われなかった場合はご容赦下さい)
<チェックポイント通過時>
たけきのこ@たけきの藩国:「順調!じゅんちょーう!!」
化野‘IMAP’忌々@たけきの藩国:「あいよー、チェックポイント只今通過ー、タイムと地図を確認しまーす」
(続きます)
たけきのこ@たけきの藩国
2007/05/29 00:58
(続き)
<ラストスパート時>
たけきのこ@たけきの藩国:「私の前は誰にも走らせないー!!」
化野‘IMAP’忌々@たけきの藩国:「なんか予想に反して此処まで来れたなぁ、折角だ残り全て出させて貰おう!」
<優勝時>
たけきのこ@たけきの藩国:「あいあむなんばーわーん!わーん(エコー)」
化野‘IMAP’忌々@たけきの藩国:「優勝?嘘臭いなぁ、計測ミスじゃね?ぇ、本当に?ばんざーい」
<転覆時>
たけきのこ@たけきの藩国:「みぎゃー!みずーみずはだめー!!」
化野‘IMAP’忌々@たけきの藩国:「あちゃー・・・やっぱりかー・・・・沈む沈むよサイボーグは沈む(ずぶずぶ)」
(ここまで)
たけきのこ@たけきの藩国
2007/05/29 00:59
>志水高末@たけきの藩国
 たけきの藩国の月光ほろほろさんからお話を伺いました。
締め切り時にエントリー作業中だったとのことでしたので、エントリーを受け付けさせていただきます。
 他にも、現在エントリー作業中の方がいらっしゃいましたら、投稿をお願いいたします。今から20分ほどでしたら、担当者も頑張りますので!
どい@無名騎士藩国
2007/05/29 01:00
もしまだ間に合えば世界きのこチームの独自帆船を登録させて下さい。
http://www13.oekakibbs.com/bbs/take_kino/data/150.jpg
設定文
急遽出場を思い立ち15分で仕上げた急造の帆船。
帆船と名乗りつつ動力にはロケットらしき物体が・・
もしものときの”こんな事があろうかと”ボタン付き。
*上の記事で既に一旦独自帆船無しで登録しています。締め切り過ぎてからご迷惑おかけ致します。
モモ@たけきの藩国
2007/05/29 01:10
チーム名:犬なのに猫にましぐら
国民番号:26-00499 :ひわみ@たけきの藩国:東国人+犬妖精+ドラッガー+ドラッグマジシャン
国民番号:26-00698 :寿々乃@たけきの藩国:東国人+剣士+サイボーグ+拳法家

独自砂帆船の持込:Y
イラスト
http://www13.oekakibbs.com/bbs/take_kino/data/151.jpg
設定分
たけきの藩国技族寿々乃の作のステキ帆船。
わんわんとにゃんにゃんの友好を願って作られた。
というのは建前で、真相はにゃんこスキーなわんわんがお祭りの為に突貫で作った改造帆船。
本体よりも帆にでかでかと書かれたにゃんこに何故か力が入っている。

続きます
ひわみ@たけきの藩国
2007/05/29 01:13
ロールです

<チェックポイント通過時>
寿々乃@犬なのに猫にましぐら「ふー……良い航海日和なのですー」
ひわみ@犬なのに猫にましぐら「何とか、通過できたか……胃が痛いなー」

<ラストスパート時>
寿々乃@犬なのに猫にましぐら「あとちょっとー、ここまできたら頑張るですよー」
ひわみ@犬なのに猫にましぐら「明日、筋肉痛確定だ……」

<優勝時>
ひわみ@犬なのに猫にましぐら「……わ、わーい」(まだ信じられないようだ)
寿々乃@犬なのに猫にましぐら「え?優勝ー?いいのかな?おー……ぱちぱち」(自分で拍手。正直意外だったらしい)

<転覆時>
ひわみ@犬なのに猫にましぐら「いや、まぁ、予想通りですよ……」(砂に沈みながら)
寿々乃@犬なのに猫にましぐら「むー…まぁ、予想通りといいますかー?」

/*/
エントリーの受付を待っていただきありがとうございましたー
ひわみ@たけきの藩国
2007/05/29 01:14
エントリー
チーム名:月の砂漠をさばさばと

PC名:月光ほろほろ@たけきの藩国:東国人+忍者+理力使い+世界忍者
PC名:TAKA@たけきの藩国:東国人+犬妖精+ドラッガー+ドラッグマジシャン

独自砂帆船の持込:N


/*/

一言RP:
<チェックポイント通過時>
月光ほろほろ@月の砂漠「ようしッ!行け行けゴーゴー!!」
TAKA@月の砂漠「いい感じですわ」
<ラストスパート時>
月光ほろほろ@月の砂漠「行けるか?マズイか?TAKA!?」
TAKA@月の砂漠「いけますわ〜」
<優勝時>
月光ほろほろ@月の砂漠「うっしゃぁあぁぁぁあぁ!!」
TAKA@月の砂漠「やったねw」
<転覆時>
月光ほろほろ@月の砂漠「帰って…酒飲むか?」
TAKA@月の砂漠「うう、残念」
月光ほろほろ@たけきの藩国
2007/05/29 01:20
Hi all!
http://mp3minusovka.ru/ - [url=http://mp3minusovka.ru/]フ竟A?鐚/url]
G'night
Karaokesss
2008/09/18 06:41
to explain what wasgo as planned and he
<a href=http://forums.asfa-art.org/viewtopic.php?t=7603>is non consenting sex rape</a>our home due to aan offer. He would[url=http://forums.asfa-art.org/viewtopic.php?t=7603]adult gallery gay male story[/url]basically I had beencrawl and I couldn稚
Kelly
2009/06/16 12:54
ムG??M-竟粢頽韶L?? ?K?瑙?? マミネホミ ?裝璢瑯? :
- ?褞粽??瑰 ??Q ?籵頏 ? E頌A ?? ??I褊 褝?
- ナ糅A褌?Q ?籵頏 ,蒡?韭A ? ?趺 E頌Z? ?K襌褊韜 ? ??磊? @?褌K 珮?
- ?K??裲 ??Q, ?褞褥H?? ???褊 ?趺 跖? 鈕瑙韜
- ?璞褥粢Z? ??Q ?趺 褥珞璋? 腋A, 鞳糺? ?趺 珸?裲瑣褄?Z? 襠Q?,?裝頽竟頷,顫PA ? ?珞頸??粢L 褂蒟韜.
- 糂? 粨蕘 頸褄?M-竟趺D, C蒟?HZ? 珮?,?I瑰?,?@褄??,?跛?,?I?裨?? @D? ,??頸?? ? ??.
- ??Q?? ? 聰瓔Q?? ?璞褥粢M胛 ?韈粽蓴? 珮?,
テ瑩瑙?.
ヌ粽G ? : ハ韃?, +38(044)353-67-58 . (066)270-1787 , http://remontkiev.org.ua
sulaendeani
2010/08/02 19:51
Stolen credit card <a href=" http://www.info-kod.com ">abortion cytotec</a>  A photocopy is the preferred option for a Certified True Copy. In special circumstances the
Jayden
2013/05/31 13:39
Insert your card <a href=" テッツサツソhttp://dominosnm.com ">buy clomid from mexico</a> can be erode d.
Plank
2013/06/08 23:20
I've got a very weak signal <a href=" テッツサツソhttp://cornerstar.com ">kamagra oral jelly 100mg uk</a> of enrollment in the University presupposes a commitment to the principles
Chloe
2013/06/13 20:34
I'll text you later <a href=" テッツサツソhttp://www.credit911online.com ">generic flagyl 500mg</a> MEVS Medicaid Eligibility Verification System. The system which
Ayden
2013/06/19 17:13
I love this site <a href=" テッツサツソhttp://ubikhead.com ">buy fluconazole 150mg online</a> necessary to ensure and optimize care of the patient.
Andrea
2013/06/30 08:20
Directory enquiries <a href=" テッツサツソhttp://www.to-mera.com/contacts ">buy tetracycline online without prescription</a> 2. Practice site must be adequately staffed to provide quality pharmaceutical care.
Aiden
2013/07/20 06:37
Could you please repeat that? <a href=" テッツサツソhttp://svpworld.com ">citrato de tamoxifeno 10 mg</a> DUR history file even though
Aubrey
2013/07/24 23:01
Could you tell me the number for ? <a href=" http://www.danieltrenner.com/store_s ">20 mg lexapro and 150 mg wellbutrin</a> with Provincial Drug Programs other than the Seniorテ「ツ?冱 Pharmacare plan.
greenwood
2013/07/29 07:57
et over in het volgende stuk?ス)., <a href="http://150jaarsophia.nl">goedkoopste autoverzekering</a>, 8P, <a href="http://younggreens.nl">autoverzekeringen</a>, %-DD,
Fznknymm
2014/03/07 11:13
I quite like cooking <a href=" http://www.to-mera.com/contacts ">non presecription tetracycline for birds</a> State whether actual or ideal body weight should be used in calculations.
<a href=" http://daytrippers.org.uk/about/ ">xenical 120 mg cap</a> (14) Ayuku DO, Einterz RM, Esamai F, Jagougah J, Kivanguli G, Nyarangテ「ツ?冩 M,
<a href=" http://www.fitexpress.com/customer-care.html ">Cheap Aldactone</a> prescriber's orders and subject to Board of Pharmacy regulations
cooler111
2014/03/23 17:12
How many weeks' holiday a year are there? <a href=" http://pizzagalleryandgrill.com/instagram/ ">acyclovir generic drug</a> related to medication epidemiologic and
<a href=" http://www.swaandesign.com/contact/ ">how much does propecia cost without insurance</a> FS 6E 3 variable O xツ?Cツ?6E
<a href=" http://www.hummingbirded.com/animals.html ">much does wellbutrin sr cost without insurance</a> point of care. (Hospital Pharmacy 2009;44(3):257-263)
Taylor
2014/03/23 20:19
Photography <a href=" http://www.jimon-magazine.com/jimonmagazine_overview.htm ">generic tadacip</a> 2 kg. Potatoes (about 4 - 4 テつス lbs.)
<a href=" http://angelicakitchen.com/maxalt/ ">maxalt canada</a> Medicaid code is returned as
<a href=" http://falseprofitthemovie.com/blog/kickstarter-tipping-poin/ ">fda olmesartan</a> Performs all duties and tasks in accordance with legal and professional
Brianna
2014/03/30 11:19
Can I take your number? <a href=" http://www.lancashiretourismawards.co.uk/the-event/ ">erythromycin prescription drug</a> 4.4. Effectively market patient ツキ Explain how to determine ツキ Discussion with preceptor
<a href=" http://www.therenewablerepublic.com/expertise-affiliates/ ">atarax 25 mg tablet</a> NOTE: If the NPI of an authorized prescriber is not on the prescription, it is the pharmacist's responsibility to obtain it.
<a href=" http://www.enu.es/obxectivos ">cost of lasix</a> process the transaction is currently
<a href=" http://www.appartement-huren-alanya.nl/mahmutlar/ ">terbinafine hcl 250mg tab</a> 3. Research plan implementation July 2010 to March 2011
William
2014/03/30 17:44
In a meeting <a href=" http://www.kavosbay.com/agia-marina/ ">voltaren cream</a> Other Insurance Claim Not Field 342-HC 08 ツエ
<a href=" http://www.lancashiretourismawards.co.uk/the-event/ ">erythromycin 1000 mg tabletten</a> control in Kenya and sub-Saharan Africa.
<a href=" http://denali2013.org/teachers-section/ ">cheap motilium</a> Protected Health Information (PHI) Disclosure.20
Nilson
2014/03/30 17:44
Will I be paid weekly or monthly? <a href=" http://www.cbar.org.br/12congresso/ ">wellbutrin generic news</a> Running Heading: Indiana-Moi University Partnership
<a href=" http://www.smartpraxis.com/index.php/beneficios/ ">vermox australia</a>  The 20 prescriptions recorded may have been dispensed by any number of pharmacies.
<a href=" http://www.sectoris.com/sectoris.html ">buy domperidone online</a> Military Leave of Absence
Chase
2014/03/31 13:54
In a meeting <a href=" http://www.fclca.org/imitrex/ ">imitrex coupon card</a> Obtaining a Health History
<a href=" http://www.fclca.org/abilify/ ">price abilify 5mg</a> The spouseテ「ツ?冱/dependentテ「ツ?冱 name if the surname is different to that of the primary cardholder
<a href=" http://www.fclca.org/erythromycin/ ">buy topical erythromycin online</a> all pharmacies within a province.
Isabel
2014/04/05 19:53
I'm retired <a href=" http://www.wcg.pe/proventil/ ">buy albuterol inhaler online</a> This Affiliation Agreement (hereinafter referred to as "Agreement") is entered into between
<a href=" http://www.wcg.pe/amoxil/ ">buy amoxicillin online</a> 3) Present research project or community care business plan in a formal setting similar to
<a href=" http://www.wcg.pe/voltaren/ ">voltaren gel canada</a> Pennsaidテつョ (diclofenac) 540 ml per month
<a href=" http://www.wcg.pe/lisinopril/ ">lisinopril hctz 20 25 mg</a> Recipient Name (Field 9)
Plank
2014/04/07 10:36
Withdraw cash <a href=" http://chimit.acm.org/rogaine/ ">where can i buy rogaine in canada</a> Void and Resubmit Number
<a href=" http://chimit.acm.org/synthroid/ ">price of synthroid</a> 9. Was sufficiently present/accessible to facilitate my learning Enter 1 ツア 5 Score - - - - >
<a href=" http://chimit.acm.org/suprax/ ">cefixime 400 mg</a> HONOR CODE POSSIBLE VIOLATIONS OF THE CODE
Logan
2014/04/12 03:20
Punk not dead <a href=" http://www.fclca.org/zoloft/ ">do zoloft pills expire</a> ARF Adverse reaction of former drug
<a href=" http://www.fclca.org/zithromax/ ">buy zithromax online canada</a> FS 7C 3 variable O xツ?Cツ?7C
<a href=" http://www.fclca.org/zovirax/ ">much does acyclovir cost without insurance</a> Formal Case X X
<a href=" http://www.fclca.org/tetracycline/ ">purchase tetracycline no prescription</a> 4.4. Effectively market patient ツキ Explain how to determine ツキ Discussion with preceptor
Audrey
2014/04/12 09:55
I enjoy travelling <a href=" http://www.fclca.org/topamax/ ">rx topamax</a> June 2008 6.1.1 Reversal Transaction Request Format
<a href=" http://www.fclca.org/propecia/ ">propecia coupons discount</a> Drug ツア Drug Interaction Clarification
<a href=" http://www.fclca.org/seroquel/ ">price of seroquel</a> If applicable, enter the Medicare co-pay amount for this drug/supply.
<a href=" http://www.fclca.org/zithromax/ ">zithromax gonorrhea</a> Code conflict is. This field reflects the
Juan
2014/04/12 09:55
I'd like to open a business account <a href=" http://concatenum.com/temas/tecnologia/ ">prevacid 50 mg</a> 27 :Two interpreted as seven
<a href=" http://soappresentations.com/products/ ">stendra online</a> plan need a PA
<a href=" http://www.acrissul.com.br/noticias ">buy fluticasone propionate nasal spray</a> Member Date of Birth Edit
<a href=" http://campeonissimo.net/denis/ ">purchase premarin online</a> 7.5. Work effectively with care.
Aubrey
2014/04/13 01:31
i'm fine good work <a href=" http://www.litci.org/inicio/mujeres ">cheapest way to buy propecia</a> Simple Object Access Protocol (SOAP)
<a href=" http://www.villasilvia.com/laboratorio-analisi ">prednisone 20mg</a> (Marie out of town - -テ? <a href=" http://www.porschekortet.se/om-porschekortet/fordelar ">doxycycline 100mg acne</a> 17.0 GLOSSARY OF ABBREVIATIONS AND TERMS (Rev. 02/05)
Avery
2014/04/13 01:31
Do you play any instruments? <a href=" http://behavioralecology.com/elavil/ ">elavil vs amitriptyline</a> or complaints filed with any agency arising from retrieving and reporting this information.
<a href=" http://www.sarahjmiller.com/neurontin/ ">buy cheap neurontin</a> ツ典his provision will include situations such as part supply on dispensed medicines. In such
<a href=" http://cornerstar.com/kamagra/ ">kamagra jelly cheap</a> Paper Remittance Advice. 30
Jenna
2014/04/13 20:08
Could you send me an application form? <a href=" http://www.ashmorerealty.com/imitrex/ ">cheap imitrex online</a> The Office of Experiential Training and Continuing Pharmacy Education -TSU COPHS Page 53
<a href=" http://www.cathysavels.com/clomipramine/ ">buy generic clomipramine</a> Rarely documents Occasionally Usually documents Documents drug Always documents drug
<a href=" http://www.newenergyresearch.net/zithromax/ ">buy zithromax z-pak</a> 6. Listens to the patient and be aware of his/her non-verbal communication; respond with concern
<a href=" http://cornerstar.com/kamagra/ ">super kamagra online</a> following chart, the preceding numbers represent the insurance carriersテ「ツ??or payersテ「ツ??identification number, also commonly referred
Isabel
2014/04/13 20:08
I don't like pubs <a href=" http://www.niccoloathens.com/about/ ">cipralex 20mg 28 film tablet</a> lottery. The only allowable exceptions to this regional placement process are for (a) those
<a href=" http://peepshowstories.com ">diferencia orlistat 60 mg 120 mg</a> The Academic Model for the Prevention and Treatment of HIV/AIDS (AMPATH) is one
<a href=" http://cursosinglesdublin.com/academia-ingles-dublin/ ">price of cefixime</a> pharmacotherapeutihygiene, younger or older ツキ Accurately check and
<a href=" http://www.englishcoursesengland.net/courses-to-learn-english-in-england ">stromectol price</a> Overage dependent not registered 54 Therapeutic Duplication 29
Sierra
2014/04/13 20:57
I'm from England <a href=" http://www.chicago86.org/feedback.html ">order motilium</a> should be faxed to PerformRxツ痴 Pharmacy Network Administration at 800-684-5504.
<a href=" http://marketingsharpnesstest.com/testimonials/ ">buy wellbutrin online</a> Maintains positive and pleasant demeanor.
<a href=" http://opposehr1161.com/what-others-are-saying ">amoxicillin to buy in uk</a> other professional group dressing professionally,
Ayden
2014/04/14 08:10
Have you read any good books lately? <a href=" http://www.chartierscc.com/dining/ ">what is albuterol</a> Solutions to take appropriate action where a pharmacy fails to comply with the policies and procedures herein. Any inquiries
<a href=" http://fanfaremedia.co.uk/about/ ">flagyl burning urination</a> by hand delivery .
<a href=" http://inspiredstructures.com/services/ ">where can i get doxycycline</a> Twice a month payment: Payment directly into the Providerテ「ツ?冱 Authorized Account for a transaction fee of $0.10 per paid
<a href=" http://www.penguinworld.com/profpenguin/ ">where can you buy propecia</a> Prepare medications for inclusion into an automated dispensing cabinet
Brody
2014/04/15 00:26
How much will it cost to send this letter to ? <a href=" http://www.penguinworld.com/profpenguin/ ">propecia generic cost</a> electronic information and data procurement process
<a href=" http://iomhockfest.com/next-year/ ">cipro 500mg</a> 111 Segment Identification N 2 variable R 4=Insurance
<a href=" http://www.hbfha.com/web/105.html ">propranolol prescription anxiety</a>  A Certified True Copy must be annotated with the words: ツ鼎ertified True Copyツ?and be signed and
Ava
2014/04/15 00:26
I live here <a href=" http://www.danieldavis.com/parametricmodel-com/ ">xenical kaps. 120 mg (rx)</a> Post exposure ツア If an exposure occurs on the site, the student must follow the sites policies
<a href=" http://www.livingfoods.ie/terms-and-conditions/ ">buy eriacta online</a> accountable for your assigned responsibilities.
<a href=" http://www.gingliders.com/flygin/ ">cheapest zoloft</a> Section Five - Edit Descriptions
<a href=" http://asect.org.uk/grapevine-project/ ">order periactin online</a> fraud. Should you become aware of any issues that breach TELUS Health Solutions Policies, or potential fraud related issues,
Arianna
2014/04/15 04:17
Could you ask her to call me? <a href=" http://www.buchstartclub.ch/jury ">prozac sales 2011</a> Course objectives for electives will be developed by the various preceptors
<a href=" http://senditforward.net/dear-ellen/ ">cheap ciprofloxacin</a> adhering to legal and ethical
<a href=" http://asect.org.uk/grapevine-project/ ">cyproheptadine 4 mg</a>  A higher subsidy than would be available without a Special Authority, but possibly still
Josiah
2014/04/15 04:17
I'd like to take the job <a href=" http://www.acteon-environment.eu/competences/ ">where to buy accutane in philippines</a> identify and report medication identify and report medication medication errors or ツキ Utilize MedWatch and
<a href=" http://www.oralgroup.es/noticias/ ">accutane costs with insurance</a> missed appointments, and forming and implementing a clear strategy for safe
<a href=" http://www.novasgz.com/html/hemeroteca.html ">bimatoprost without a rx</a> Demonstrates knowledge of problem solving techniques using actual or
Jordan
2014/05/11 12:36
I'd like to speak to someone about a mortgage <a href=" http://www.ahk.az/lang/eng/ ">voltaren gel 1</a> Please note that you must add your countryテ「ツ?冱 international dialing code (011 for the USA) if placing a call to Kenya.
<a href=" http://www.bangcartoon.com/archive.htm ">amoxicillin to buy in uk</a> the Athens format (10-12 minute power point presentation) during the Spring semester.
<a href=" http://www.greymountain.com/overview ">order fluconazole</a> faculty or preceptors. Non-interactive stations are written responses to tasks or
Mya
2014/05/12 11:58
One moment, please <a href=" http://ffcm.org/compliance-man-main/ ">abilify tablet size</a> 2.3 Response Formats. 2.3.1
<a href=" http://www.cjpn.ca/a-propos/ ">10 mg abilify depression</a> observed recommendations made by a pharmacist in the practice ツキ Due at any time
<a href=" http://svdx.org/ceo-message/ ">retin-a for sale</a> If a claim is to be made for an Uncollected Prescription Item or an Uncollected Repeat
David
2014/05/22 17:00
Will I get paid for overtime? <a href=" http://www.dcvmn.org/privacy-policy ">amitriptyline pregnancy</a> using JCAHO and ASHP standards.
<a href=" http://www.capocaccia.com/menus/caffetteria ">can my regular doctor prescribe clomid</a> Lastly, one of the most important lessons we learned is to start small, stay focused,
<a href=" http://www.castawaybythesea.com/history.html ">clomid 25mg success</a>  If the product has been droppedPERSONNEL.
Jacob
2014/05/25 08:59
Best Site Good Work <a href=" http://dleedon.org/why-buy-dleedon/ ">paxil withdrawal joint pain</a> ツア a secure, professional, ePortfolio specifically
<a href=" http://jodyfeldman.com/for-kids/ ">desyrel tablets</a> Part B Deductible reported on your
<a href=" http://bartleyridge.net/price/ ">paroxetine 40</a> button of the wireless remote control within "4 secthe power is turned OFF.
Gabrielle
2014/05/27 17:23
We've got a joint account <a href=" http://demilovato.com/bio/ ">orlistat prescription criteria</a> Section 4401 (g) of OBRA ツ?0 and 42 CFR 456 as well as NCQA guidelines.
<a href=" http://tasselridge.com/winery/ ">alli cost orlistat</a> Therefore, check with your preceptor before the first day of rotation to see if there are
<a href=" http://www.atema.ch/project/uefa-direct-n129/ ">amitriptyline order</a> if the claim is rejected.
Richard
2014/05/31 13:04
Could I ask who's calling? <a href=" http://www.faeq.com/index.php/boursiers ">buy wellbutrin sr 150mg</a> form can be found on the eMedNY.org website under Information ツア Provider Enrollment
<a href=" http://www.lauraciuhu.ro/en/ ">aerosol albuterol</a> The information that is received from the New York State Department of Health (DOH)
<a href=" http://www.mountairycontemporary.com/2012/03/linear-perspective/ ">how much does albuterol cost</a> OSHA, etc. Refuses OSHA, etc. JCAHO, ASHP, Participates in OSHA, etc.
<a href=" http://paulien.com/services/ ">albuterol price</a> respectful, and follows through with and follows through follows through with follows through with
Hayden
2014/06/02 07:52
Could I have an application form? <a href=" http://www.crusheenns.com/index.php/en/parents-council ">flagyl forte 500 mg</a> billing, claim reversals or retroactive member eligibility. (Paper claims for secondary
<a href=" http://www.joteventconnect.us/rfid-lead-retrieval/ ">vermox online</a> in the patientツ痴 condition due to a delay in receiving the medicine, such as a prescription for a
<a href=" http://www.charmaine-yee.com/info/press/ ">generic flagyl</a> - You cannot adjust a non-ECCA claim to become an ECCA claim. The adjustment will
Jacob
2014/06/12 06:02
What's the exchange rate for euros? <a href=" http://www.letrasenredadas.com/premio-letras-enredadas/ ">buy robaxin</a> formats can either be found in the NCPDP Data Dictionary or listed as a comment.
<a href=" http://www.mariajoserubio.com/actualidad/ ">methocarbamol 500mg high</a> research grants, and are beginning to tell AMPATHテ「ツ?冱 story in international
<a href=" http://www.aspire.tv/community ">long does 40 mg propranolol last</a> テ「ツ?「 Maintain contact with others of your ethnic group
Owen
2014/06/12 17:55
We'd like to invite you for an interview <a href=" http://www.fortmcdowelladventures.com/store/checkout/ ">misoprostol cost</a> ツ鼎ツ?will also be returned for acceptable claims for which the Electronic Claims Capture and
<a href=" http://artistbookcrowd.com/2013/ ">cost terbinafine 250 mg</a> quality assurance and research educationally sound
<a href=" http://www.foundsomerville.com/about.html ">imitrex cost for generic</a> Accurately reconstitutes a medication and/or prepares a sterile product (including
<a href=" http://emissionsfreecars.com/article/Electric-Vehicles-and-How-They-Work/280251/ ">generic stendra</a> _ Location of drugs, prescription, forms, etc
Alexis
2014/06/24 15:10
What do you want to do when you've finished? <a href=" http://thecreativescientist.com/agenda/ ">buy lexapro</a> Nandi Flame Desert Rose
<a href=" http://bambergfineart.com/contact/ ">generic conjugated estrogens</a> or school must be executed. The agreement should clearly define the responsibilities, commitments, and
<a href=" http://www.greymountain.com/overview ">where can i buy diflucan over the counter</a> authorizations. (ツ鼎 - capture (field 112-AN)
Eva
2014/06/27 20:42
Who's calling? <a href=" http://www.oralgroup.es/noticias/ ">accutane family history mental illness</a> Post Accident ツア Student should follow the policies and procedures concerning injuries and
<a href=" http://mutantfilm.com/mov ">albuterol 1.25 mg</a> where testing is done unless the patient opts-out. Soon after the policy was put in place
<a href=" http://rpkf.org/survey/ ">buy cheap motilium</a> 5. Compound prescriptions or medication orders as required, including performing of
<a href=" http://www.ahk.az/lang/eng/ ">voltaren xr 100</a> totals report that is generated from your pharmacy management software to ensure that the two systems balance. Should
Xavier
2014/06/30 07:01
I'd like to speak to someone about a mortgage <a href=" http://thekandcfoundation.com/archive ">retin a cream for acne price</a> (Hospital Pharmacy 2007;42(2):149-156 and Hospital Pharmacy
<a href=" http://www.airambulance.it/chisiamo.htm ">cheap tenormin</a> Anniversary Month The Anniversary Month found in the Message Text is the
<a href=" http://kennycoble.com/platform/ ">estradiol buy online</a>  Growth Hormone - is authorized when the following conditions are applicable:
<a href=" http://webangle.com.au/portfolio/ ">street value seroquel 100mg</a> Exception Code 1 & 3
Abigail
2014/07/03 12:50
Have you got a telephone directory? <a href=" http://sacraliturgia2013.com/program/ ">imovane 7.5mg tabletta テ」ツ。ツイa</a> pneumonia. As incremental increases in funding became available, the sicker patients
<a href=" http://www.medicalreformgroup.ca/newsletters/ ">acetaminophen codeine 3 how many mg</a> Date of Visit Site
<a href=" http://nitanaldi.com/nita-hq/ ">buy hydrocodone online uk</a> complex tasks; independently completes basic tasks
<a href=" http://www.floridacollegeaccess.org/the-network/ ">how much hydrocodone is 300 pg/mg</a> This section provides a listing of all new claims that were processed during the specific
Maria
2014/07/06 18:33
Three years <a href=" http://sacraliturgia2013.com/program/ ">50 mg imovane</a> Fifteen-Year Experience with Yale Universityテ「ツ?冱 Internal Medicine Residency
<a href=" http://www.mypetstop.co.uk/legal/ ">zopiclone prescription drug</a> order for completeness, appropriateness,
<a href=" http://www.medicalreformgroup.ca/newsletters/ ">1000 mg acetaminophen</a> Student Issues Preceptor Issues/Summary of Student Evaluations
Cameron
2014/07/08 08:33
Thanks funny site <a href=" http://beccary.com/about/ ">buy wellbutrin online</a> Only the final grade will be reported and recorded.
<a href=" http://www.robinspielberg.com/calendar/ ">nolvadex costa rica</a> schools to ensure that students are able to complete their studies. It is therefore the policy of the
<a href=" http://www.houseofmooshki.com/contact-us/ ">75 mg wellbutrin sr</a> classroom and into the community.
<a href=" http://theweebsite.com/tempus/ ">20 mg nolvadex pct</a> ツセ Rotations outside of Houston may occur in the summer and fall semesters. Due to
Dylan
2014/07/14 03:34
We work together <a href=" http://uniquelyurbandale.com/city-of-urbandale-iowa/ ">teva generic orlistat</a> patient or update existing patient data.
<a href=" http://www.metalcolor.ch/de/ ">amitriptyline 100mg tablets</a> 2.1 Access Methods (Rev. 02/05)
<a href=" http://www.cartigny.ch/index.php/environnement ">50mg topamax hair loss</a> テ「ツ?「 Preoccupation with health
Evelyn
2014/07/14 09:07
Hold the line, please <a href=" http://www.castawaybythesea.com/history.html ">buying clomid online safe</a> Godテ「ツ?冱 creation and for my role in this world.
<a href=" http://www.metalcolor.ch/de/ ">amitriptyline hydrochloride 10 mg rizatriptan benzoate</a> significant intervention; must provide directed performs within no intervention;
<a href=" http://www.manidistrega.it/moda ">elavil generic amitriptyline</a> 2 or 8 Not sent 51 ECCA If all other edits are passed, the claim will be
<a href=" http://demilovato.com/bio/ ">orlistat online kaufen</a> 308 Other Coverage Code N 2 variable O Code indicating whether or not
Jake
2014/07/14 09:07
Could you send me an application form? <a href=" http://www.crickettelltheweather.com/booking/ ">seroquel 100 mg recreational use</a> Pharmacies selecting the PC-to-Host access method must call 1-800-343-9000 to request
<a href=" http://www.theeconomicinsight.com/about ">buy zithromax uk</a> adequately trained prior to assuming responsibilitiesツエ. This new standard also requires
<a href=" http://www.desiio.com/portfolio/ ">25 mg seroquel and alcohol</a> 7 = Substitution not allowed - Brand Drug mandated by
<a href=" http://www.artsapplianceservice.com/about-us/ ">seroquel xr 300 mg street value</a> feeding for the infant. PMTCT is at the center of AMPATHテ「ツ?冱 prevention
Barry
2014/07/20 16:38
One moment, please <a href=" http://www.wcgcanada.net/about/ ">notice tenormine 50mg</a> learned that patients are ready to accept aggressive policies for HIV testing in the
<a href=" http://www.flvsoft.com/products/ ">buy atenolol 100mg</a> For a number of years, the Indiana University School of Medicine
<a href=" http://www.trailsendconcertpark.com/80s-rock-fest.html ">price of abilify</a> * List only the prescription numbers that relate to the ツ填ncollectedツ?items
<a href=" http://www.blu-ray-dvd-converter.com/special-offer.html ">tenormin minor 25 bijsluiter</a> identical to an Rx Billing.
Tommy
2014/07/22 20:44
About a year <a href=" http://www.wattsequipment.com/about-us/ ">200 mg topamax</a> Accurately reconstitute a medication or sterile product. Meets Does
<a href=" http://www.lonhoferdesign.com/resources/ ">aldactone 100mg para acne</a> Unexcused absences will result in withdrawal from the rotation site and a failing grade for the
<a href=" http://www.c5designs.com/about-c5/ ">generic aldactone</a> 6. Turn AMPATHテ「ツ?冱 current electronic medical record system into one capable of
Dominic
2014/07/26 05:35
Who do you work for? <a href=" http://www.thebelgoreport.com/contribute/ ">taking 100mg clomid pcos</a> based, patient-specific ツキ Document non-adherence. pens, apap for children,
<a href=" http://www.robertmweir.com/roots-and-wings.html ">25mg clomid</a> number are not required for claim submissions and should not be submitted with a
<a href=" http://oscarbohorquez.com/bio/ ">how much does wellbutrin xl cost</a> administer medications to administer medications to complete prescription for a accurately fill new and refill
eblanned
2014/07/28 18:12
I stay at home and look after the children <a href=" http://www.astrobrite.net/coupons.html ">propranolol online uk</a> Any fields entered in the Optional Prescriber Segment Information section will be ignored
<a href=" http://www.studiotoolz.net/mulab/ ">purchase inderal online</a> Never actively listens to, is patient with, and with, and shows with, and shows with, and shows
<a href=" http://youkali.com/?page_id=16 ">how can i order erythromycin topical solution</a> (6) Make available PHI for amendment or correction, and incorporate any
<a href=" http://www.cathyweber.net/work-for-sale/ ">erythromycin 500mg dosage for adults</a> 8.2. Demonstrate professional ツキ Perform calculations as
Alexa
2014/07/31 15:10
Why did you come to ? <a href=" http://systemsengineeringresearchlaboratory.org/publications/ ">zenegra sildenafil 50 mg</a> Content in this collection includes:
<a href=" http://ateneoinnovation.org/wordpress/innovation-center/ ">generic anastrozole online</a> F) until very hot.
<a href=" http://www.littlespotofred.com/custom-invitations/ ">zenegra 100 use</a> Additional American medical institutions have joined Indiana University in a partnership
<a href=" http://screencandy.co.uk/about-screencandy/ ">bimatoprost overnight no consult</a> treatment information. ツキ Communicate information
Kaitlyn
2014/08/03 15:04
Incorrect PIN <a href=" http://www.fieldmedics.com/advertise.php ">salbutamol cost canada zw</a> But storage is costly when compared to building new gas plants, and many storage projects were set up with the help of stimulus funds that have since run dry, meaning utility customers will end up with much of the tab. There are also risks that unproven storage technologies will not deliver on their promise.
<a href=" http://eventosvippass.com/gala/ ">buy citalopram 10mg av</a> On July 26 in the Bronx, the groupテ「ツ?冱 beginnings and contributions to Jamaican music will be the focus of an event at St. Lukes Episocoal Church hall, E.777 222nd St., from 8 p.m, to midnight, said James Hanyes, son of the late Skatalites founding member Jerome (Jah Jerry) Haynes.
Eli
2014/08/11 02:36
A financial advisor <a href=" http://newcastlecomics.com/blog/ebay-store/ ">prickly codeine sulfate 30 mg dosage sow</a> Johannesburg's benchmark Top-40 index has risennearly 40 percent since the start of last year, outperformingmany major developed and emerging markets, including India (28 percent), Mexico (11 percent), the UnitedStates (35 percent), although some of those returns havebeen eroded by the weakening rand currency.
<a href=" http://www.charmaine-yee.com/info/press/ ">multitude metronidazole flagyl forte 500mg treatment detain</a> テ「ツ?弃regnancy is a lot. It was hard to do two so close together,テ「ツ??she shares. テ「ツ?廬 have this huge sense of accomplishment, and I feel in my heart that Iテ「ツ?冦 done. But obviously, accidents do happen!テ「ツ??
Mariah
2014/08/11 12:59
I'm on business <a href=" http://www.clearalign.com/manufacture.html ">1000 mg tetracycline day ex</a> When 17-year-old Lawrence Yahle learned his father was dead earlier this month at Kettering Medical Center in Ohio, he ran down the hall to see nurses around his father's body. They weren't trying to revive him anymore.
<a href=" http://agrimeetings.com/contact-us/ ">tetracycline hydrochloride capsules usp 500mg em</a> The small-town spirit of Albuquerque is never more evident than when taking Jesse Heron and Michael M. Silva's ABQ Trolley Co. Tour, which brings locals to the sidewalks, waving warmly at the tourists on the custom open-air trolley as they pass by "Breaking Bad" landmarks like the Crossroads Motel, Saul Goodman's law office and Jesse Pinkman's house.ツ?
Diva
2014/08/17 05:18
I'll call back later <a href=" http://weimaracademy.org/campus_life ">panel rex stromectol 3 mg comprimテ青ウテつゥ scoundrel</a> In May, Guatemala's government declared an emergency in fourtowns, suspending citizens' rights to protest in an area wherepeople died during demonstrations against the Escobal silvermine belonging to Canadian miner Tahoe ResourcesInc.
<a href=" http://morrillsolutions.com/legal.html ">cheerful proscar mg interview minority</a> One catalyst for Monday's downturn in the Dow and the S&P500 was provided by Richard Fisher, president of the FederalReserve Bank of Dallas. He said he supported scaling back thecentral bank's stimulus next month unless economic data takes aturn for the worse.
Bryan
2014/08/17 20:41
Very Good Site <a href=" http://terrymcdonagh.com/blog/ ">core stromectol purchase galaxy</a> Eni said on Monday absorbent pads had been used to mop upvery small amounts of hydrocarbons that had escaped from itsrefinery in Taranto after a storm had triggered a powerblackout. Outside a zone of containment where absorption wasunder way, there was no trace of any hydrocarbons off the coast,it said.
<a href=" http://www.velosolutions.com/about-us/ ">alarm proscar 5 mg no prescription torch conspicuous</a> "I wasテ「ツ?祢 was just on cloud nine, it wasテ「ツ?輩ou know, no pun intended. It was テ「ツ??I can still feel it right now," Custodio said with tears in her eyes. "Itテ「ツ?冱 just incredible, an incredible feeling of accomplishment of テ「ツ??of knowing thatテ「ツ?杯hat I made it."
Vanessa
2014/08/17 20:41
Why did you come to ? <a href=" http://www.harrastajateatterikesa.fi/ohjelma/ ">motionless nexium esomeprazol 20 mg prospecto text</a> Fed-up parents テ「ツ??including one who brought a jar of broken glass to a community board meeting Tuesday night テ「ツ??are demanding the city clean up and install a gate at the 30th Rd. playspace to keep it secure at night.
<a href=" http://www.hikingservice.fi/en/ ">newly how much does ivermectin cost for dogs sunny</a> Fear of a mass exodus of investors, however, has still sent emerging market shares down about 10 percent in the past two months, as measured by the MSCI Emerging Markets Index, compared with a marginal rise in the Standard & Poorテ「ツ?冱 index of U.S. shares.
Gracie
2014/08/17 20:42
I'm afraid that number's ex-directory <a href=" http://dancebrazil.org/about-dance-brazil/ ">hydroxyzine atarax tablets</a> The former star at St. Peterテ「ツ?冱 Prep in Jersey City went undrafted out of the University of Florida in 2011 after rumors of drug use. The 6-1, 207-pound defender recorded 21 tackles for the Giants in 12 games last season.
<a href=" http://www.si-micro.com/en/medical ">suhagra 50 usage</a> Plagued with high debt from an ill-timed expansion andstruggling as its brands fell out of favour, the company hassold assets, closed stores and embarked on a new strategy as aseries of takeover proposals came and went.
Kaylee
2014/08/29 02:58
I'm at Liverpool University <a href=" http://www.ipma.org.ng/index.php/membership ">sumatriptan online pharmacy</a> At stake are millions of dollars in federal grants for emergency equipment, training and response capability. The Kansas City area lost its place on the grant funding list two years ago and wants back on the roster of vulnerable communities.
<a href=" http://niteworks.net/the-partnership/ ">buy cheap imitrex online</a> An emeritus professor of linguistics at Stockholm University, she is a model of academic respectability, in her round spectacles and white linen blouse テ「ツ?氾つ?ar from the common stereotype of a conspiracy theorist.
Joseph
2014/09/02 20:58
Could you tell me my balance, please? <a href=" http://www.volunteerglasgow.org/organise/ ">30 mg remeron reviews</a> Prosecutors said that Dzhokhar Tsarnaev, now 20, and hisolder brother, Tamerlan, killed three people and injured 264others with a pair of homemade pressure-cooker bombs at thecrowded finish line of the marathon on April 15.
<a href=" http://www.perspicalia.com/juin ">celebrex 100mg used for</a> But collecting oceanwater from the shores of Long Island and turning it into a condiment wasnテ「ツ?冲 on my culinary to-do-list テ「ツ??until a handful of saliferous cooking stars proved to me that thereテ「ツ?冱 merit in do-it-yourself sodium-mining.
Luke
2014/09/08 01:51
§°’‘\\‡†“¨“”¨°\†£’|§°|§¨“¨§‘\\¢ §‘’£


http://www.csgcmt.com/¨”-list-66.html
gayenKinywe
2014/12/27 15:04
†/‡¶’|¬“\“§|§§’§§“‡ °§§°§°¨……¢£¨§´´‰ Firefox§ “’§£±’£


http://www.csgcmt.com/†¬´§”-list-123.html
gayenKinrzv
2014/12/28 05:01
http://acheter-ciajis-pascher.com/ cialis pas сher
http://prezzocia1isgenerico.com/ cialis
http://prix-ciajis-generique.com/ cialis generique
http://comprarcia1isgenericobarato.net/ comprar cialis
http://comprargenericociajisespana.com/ comprar cialis
cialis
2016/03/16 01:59

コメントする help

ニックネーム
本 文
熱砂を奔る風となれ!無名騎士藩国藩王杯・砂帆船最速王決定戦 CNKニュース/BIGLOBEウェブリブログ
文字サイズ:       閉じる